Блокчейн-ігри у 2024 році: Ріст активних гравців на 421% і нові технології, але виникають питання щодо впровадження AI та скорочень у галузі

Блокчейн-ігри у 2024 році: Ріст активних гравців на 421% і нові технології, але виникають питання щодо впровадження AI та скорочень у галузі

6

У 2024 році в сегменті блокчейн-ігор було зафіксовано 7,4 мільйона активних гаманців, згідно з новим звітом від DappRadar. Це показує зростання нових гравців у індустрії `граючи для заробітку` (P2E), що підкреслюється збільшенням щоденних унікальних активних гаманців (dUAW).

dUAW зріс на 421% за 12 місяців, досягнувши рекордної позначки в 7,4 мільйона наприкінці 2024 року. Аналітики DappRadar зазначили цей показник у своєму річному звіті про блокчейн-ігри, досліджуючи основні тенденції індустрії в тому, що експерти називають `переломним` роком для цього сегмента.

DappRadar зазначає, що індустрія користувалася стабільним зростанням на роздрібному ринку, визначеного новими активними користувачами та безліччю ігрових інновацій. Поки широкий ринок Web3 переживав буремний ведмежий ринок, сегмент на основі блокчейну продемонстрував стійкість.

Згідно з доповіддю, `2024 рік став трансформаційним для блокчейн-ігор, ознаменувавши поступ до широкого напрямку прийняття`. `Рік приніс значний приріст користувачів, запуск новаторських технологій та значні кроки в залученні не-Web3 користувачів.`

Ці цифри є свідченням майже 6 мільярдів ігрових транзакцій на блокчейні протягом року, в той час як DappRadar додав більше 1,500 нових блокчейн-ігор до свого каталогу. Лідерські тайтли згідно з показниками на блокчейні включають Pixels та World of Dypians, що використовують елементи невзаємозамінних токенів (NFT) і метавсесвіту у своєму дизайні.

Платформа Immutable, що базується на блокчейні, перевищила обсяги торгівлі NFT Ethereum більше ніж на 300 мільйонів доларів.

У звіті підкреслюється кілька причин сплеску активності в секторі блокчейн-ігор, частину з яких відносячи до зростання вартості віртуальних валют. Біткойн, з ринковою капіталізацією близькою до 4 трильйонів доларів, привабив нових користувачів з традиційних ігрових кіл, згідно зі звітом.

Telegram також відіграв свою роль у залученні нової ігрової демографії, з Hamster Kombat, що зібрав понад 300 мільйонів користувачів протягом кількох місяців після запуску. Open Network (TON) суттєво сприяв метрикам dUAW у секторі, хостингуючи безліч децентралізованих додатків (dAPPs) для широкої аудиторії.

Відомі розробники ігор, такі як Ubisoft (NASDAQ: UBSFF), Sony (NASDAQ: SONY) та Sega, почали вкладатися в блокчейн у 2024 році, запустивши доміно-ефект для решти екосистеми.

Проте, зростання показників блокчейн-ігор супроводжувалося певними недоліками, оскільки звіт зазначає зниження венчурної активності у 2024 році. Це був найнижчий показник інвестицій у цій галузі з 2020 року, незважаючи на підвищення фінансування The Sandbox і Andreessen Horowitz (NASDAQ: ZADIHX).

Однак звіт прогнозує сплеск впровадження цього року, оскільки основні компанії фокусуються на секторах. Очікується, що зростання метавсесвіту та цифрових колекцій буде сприяти успіху блокчейн-ігор вже в перші два квартали нового року.

Компанії в ігровому секторі звертаються до генеративного штучного інтелекту, незважаючи на занепокоєння працівників. Як свідчить опитування від State of the Game Industry, кількість компаній, які застосовують AI, досягла рекордного рівня, що викликає страхи у працівників щодо втрати робочих місць.

Більше половини опитаних підтверджують, що їхні компанії покладаються на AI у розробці відеоігор, це знак зростання в порівнянні з опитуванням 2023 року. Дослідження від Omdia і Game Developers Conference охопило понад 3,000 розробників дружніх компаній.

36% працівників у ігровому секторі повідомили про стабільне використання інструментів AI у своїй роботі, зазначаючи переваги продуктивності та ефективності в рутинних завданнях. Однак 30% гравців індустрії стверджують, що AI негативно вплине на сектор, потенційно знижуючи продуктивність.

Невдоволені працівники стверджують, що AI загострить існуючі проблеми сектора, включаючи споживання енергії та крадіжку інтелектуальної власності. Найгіршою наслідком зростання впровадження AI в секторі виглядає втрата робочих місць, і опитані працівники готуються до масових скорочень у галузі.

З боку підприємств AI інструменти використовуються масово через їхню економію витрат і часу, враховуючи останні досягнення генеративного AI, здатного розширити межі розробок ігор.

Знаючи про неминучі скорочення в штаті, генеральний директор Electronic Arts Ендрю Вілсон зазначив, що ці скорочення є частиною зростання для індустрії, підкреслюючи, що ця тенденція буде лише короткочасною. Вілсон запевняє, що в кінцевому рахунку AI принесе сплеск робочих місць для сектора, оскільки ця нова технологія стає основною в екосистемі.

Скорочення в ігровій індустрії почали набирати обертів з 2024 року, де Sony та EA звільнили понад 1,500 працівників. Якщо заглибитися в ситуацію, стає очевидно, що менші розробники ігор йдуть тією ж дорогою, скорочуючи кількість працівників в умовах зростання впровадження AI.

У доповіді також підкреслюється зростання кількості жінок-розробників ігор, які займають 11% частки, яку раніше утримували чоловіки менш ніж за рік. З іншого боку, ідея створення живого сервісного продукту виглядає популярною, при цьому тільки 13% опитаних висловили зацікавленість у вивченні цього концепту.

Ігрові токени занурилися в обвал: IMX, SAND та GALA падають на фоні краху Біткоїна
Ігрові токени занурилися в обвал: IMX, SAND та GALA падають на фоні краху Біткоїна
Ігрові токени IMX, SAND та GALA обвалилися на 15%+ через падіння Біткоїна. Загалом ігрові активи знизились на 17%. 🪙📉 #крипто #ігри #інвестиції
Переглянути
Ronin інтегрує AI-агентів NRN для трансформації ігрового процесу з 2025 року
Ronin інтегрує AI-агентів NRN для трансформації ігрового процесу з 2025 року
Ronin інтегрує NRN AI агентів для динамічного ігрового досвіду з 2025 року, зміцнюючи свою екосистему і токеноміку RON. 🕹️✨ Чекаємо на еволюцію ігор! 🤖💥
Переглянути
Агенти штучного інтелекту в іграх: нова ера інтерактивності та персоналізації
Агенти штучного інтелекту в іграх: нова ера інтерактивності та персоналізації
Агенти ШІ формують революцію в іграх, забезпечуючи інтерактивність та персоналізацію. Вони трансформують NPC та створюють унікальні сюжети, заощаджуючи ресурси студій🎮✨. AI-інфлюенсери також приходять у крипту! 💡🔗
Переглянути
Rumble Kong League переходить на Ronin з Avalanche: новий етап для баскетбольної гри на блокчейні
Rumble Kong League переходить на Ronin з Avalanche: новий етап для баскетбольної гри на блокчейні
Rumble Kong League переходить з Avalanche на Ethereum та Ronin, що відкриває нові можливості для гравців та інтеграцій. 🏀🚀 Проект планує запуск на Ronin і подвоїти нагороди FAME. 🎮💰
Переглянути