Спад цін в Метавсвіті: причини та наслідки.

Спад цін в Метавсвіті: причини та наслідки.

Середня ціна на підлогу Sandbox впала на 95% за останні 4 роки. За останній звіт Sandbox є найгіршим серед усіх проектів Метавсвіті. Середня ціна на підлогу Sandbox знизилася з висоти в 2,86 ETH в 2021 році до мінімуму на 0,13 ETH у 2024 році. Це призвело до вражаючого зниження на 95%.

Звіт також пов`язав цей спад цін в Sandbox з загальною тенденцією в просторі Метавсвіту. Він показав, що середні ціни на підлогу тут впали на 72% від своїх піковових цін 2021 року. Ці цифри відкрили дискусію про те, що могло трапитися з сектором, який кілька років тому виглядав дуже перспективним. Джерело: Coingecko

Індустрійні гравці висловили свою думку про причини проблем в секторі. Загальна думка полягає в тому, що головним провинуватцем є втрата інтересу до технологій. Це може бути пов`язано з високими витратами на технології. Крім великої пропускної здатності, користувачі потребують високоспеціалізованих комп`ютерів і гаджетів для доповненої та віртуальної реальності, які не доступні для багатьох. Наприклад, одна з топових фірм Apple продає Vision Pro за $3,499, тоді як один з останніх наборів Meta Quest Pro продається за $1,000.

Зниження вартості в Метавсвіті також може бути пов`язано з зворотнім рухом на ринку у кінці 2021 та на початку 2022 року. За даними від Google Trends інтерес до Метавсвіту досягав піку понад 100 під час криптовалютної буму в 2021 році. Проте ця тенденція змінилася, коли в кінці 2021 року стався спад на ринку криптовалют, що призвело до падіння обсягу пошукових запитів до близько 5, до серпня 2024 року.

Після цих втрат декілька проектів повинні були змінити тактику, щоб залишитися на плаву. Одним з них є Tokens.com, чий віртуальний портфель з нерухомості втратив 80% вартості. Це примусило компанію переглянути свою стратегію, обравши перенапрямок на розробку людоподібних роботів під брендом Realbotix.

Так само, NFT Worlds перезапустили TOPIA Worlds в 2023 році. Це перебрендування, спираючись на підтримку спільноти та механізм стейкінгу, допомогли їй краще подолати спад, ніж її конкуренти. Незважаючи на реєстрацію 65% зниження на підлозі, TOPIA Worlds справилися краще, ніж їхні колеги, як показує звіт, збільшивши збитки понад 72%.

Незважаючи на спад у споживчому ентузіазмі та зменшення цін на підлозі, технологічна індустрія все ще вважає Метавсвіт привабливим. Meta, раніше відома як Facebook, є одним з піонерів у прийнятті цієї технології.

Інші великі гравці, такі як Microsoft, Nvidia та Alphabet, також інвестують в розробку своїх версій Метавсвіту. Ці ініціативи служать показником того, що Метавсвіт може бути понизу, але однозначно не здаватися.

Найбільший ринок для творців в Індії: вплив The Sandbox
Найбільший ринок для творців в Індії: вплив The Sandbox
У Індії на платформі The Sandbox популярність зростає. За останній рік користувачів подвоїлося до 350,000. Планується досягти 1 мільйона користувачів протягом двох років. Успіх проекту повязаний з венчурними ініціативами та навчальними програмами в країні.Індія - це новий лідер ринку контенту в меншому масштабі Планети Сінти емодзі. 🚀🇮🇳
Переглянути
Автор Ніл Стівенсон дебютує з новим проектом метавсвіту Artefact
Автор Ніл Стівенсон дебютує з новим проектом метавсвіту Artefact
Ніл Стівенсон та Wētā Workshop планують новий метавсвітний проект Artefact на блокчейні, сприяючи участі творців та споживачів у творчому процесі. Платформа обіцяє інтеграцію з AI та спільне створення. 🚀🔮📚
Переглянути
Illuvium та Samsung: партнерство на Gamescom
Illuvium та Samsung: партнерство на Gamescom
🚀 Illuvium та Samsung обєднались для метавсесвіту на Gamescom. Цифрова конвергенція та захоплюючі враження на передових Web3 телевізорах Samsung. Учасники можуть випробувати ігри та виграти NFT GEN3RATOR. Партнерство відкриває нову цифрову еру. 🎮🔥 #Illuvium #Samsung #Gamescom #інновації
Переглянути
Новий CCO від Random Games для платформи гри Web3 Unioverse
Новий CCO від Random Games для платформи гри Web3 Unioverse
Ерік Пітерсон став головним творчим директором Web3 Unioverse. Пітерсон працював над культовими іграми і збирається привести веб-ігри до мейнстріму. Також, він співпрацюватиме з іншими керівниками для забезпечення розвитку Unioverse. ⭐⭐⭐
Переглянути