Метавсвіт: Рок Творців у The Sandbox

Метавсвіт: Рок Творців у The Sandbox

9

`Ми робимо це, ми віримо в це`: Нікола Себастьяні з The Sandbox про те, як геймінг приходить у Метавсвіт

Принаймні з 2021 року можна відслідковувати розвиток криптовалюти, слідкуючи за словом `метавсвіт`. Колишній наповнений був галасом, хайпом і потенціалом стати Наступною Великою Річчю - навіть Фейсбук змінив свою назву на Meta - і потім втратив свій блиск під час Криптовоєй Зими, коли ціни стрімко падали і ентузіазм остигав.

Проте, подивіться уважно. Стало вже кліше, що багато людей в просторі Web3 продовжували `будувати` під час спаду ринку, але це кліше має звучання правдивості. І люди продовжували будувати у метавсвіті. `Це процвітає,` - каже Нікола Себастьяні, Головний Відповідальний за Зміст The Sandbox. Він називає це `Роком Творців`, оскільки 280 000 користувачів The Sandbox активно створюють ігри та враження.

Нікола Себастьяні є спікером на цьогорічному фестивалі Consensus у Остіні, Техас, 29-31 травня.

Великий акцент в The Sandbox зроблений на контент, створений користувачами, та на партнерства з відомими IP. The Sandbox вже має 484 партнерства, які охоплюють все від The Walking Dead до Care Bears, від Snoop Dogg до вражаючої нової угоди з `The Voice`.

Проґнози Нікола Себастьяні щодо майбутнього метавсвіту, та те, чому він не звертає увагу на зростання та падіння хайпу, а каже, що `Ми робимо це, ми віримо в це. Це те, за що ми стоїмо.`

Інтерв`ю скоротили та трохи відредагували для зрозумілості. Розкажіть нам про те, що відбувається в The Sandbox. Скільки користувачів у вас? Що роблять люди у світі?

Нікола Себастьяні: Зараз ситуація чудова. У The Sandbox створено близько 5,8 мільйонів, майже 6 мільйонів облікових записів. Цей рік для нас - Рік Творців. І це насправді фокус компанії.

Близько 280 000 користувачів експериментували та використовували наш інструмент Game Maker, який є двигуном, яким творці користуються для вражень, і наш інструмент VoxEdit, який є двигуном, яким користувачі створюють активи. [Примітка: Для більш детальної розробки цих інструментів, ви можете переглянути мій профіль The Sandbox з 2021 року.]

Ми запустили різні ініціативи для творців, де вони можуть знаходити нові способи створення нових вражень та перемогти у Санді та інших винагород, таких як земля. Часто ці враження пов`язані з IP, такими як Avenged Sevenfold або Care Bears або Gordon Ramsay. І ми продовжуємо проводити різноманітні заходи на основі музики або конкретних франшиз, наприклад, Смурфів. Великий акцент на контент, створений користувачами.

Які ваші улюблені враження або ігри, які будуються?

Нещодавно ми провели Game Jam на тему кулінарії та `Пекельної Кухні`. Було дивовижно побачити, як було створено ігри-симулятори кулінарії з такою оригінальністю. І є неймовірні студії UGC (Контент, Створений Користувачами) по всьому світу, такі як Vox Machina в Південно-Східній Азії, які дійсно поширюють межі у тому, що можна зробити без кодування. Мені подобається те, на що здатні наші власні пропріетарні студії у створенні з деякими з наших найбільших франшиз. Як от досвіди з Snoop Dogg, і багато того, що ми робимо в музиці - Ми працювали з Perry Seleton, Steve Aoki та кількома іншими діджеями.

Ви зможете знайти щось для кожного смаку. Ви можете зайти та відвідати музей. І вам навіть не потрібно грати; ви можете просто досліджувати та загубитися в метавсвіті.

Ви сказали, що це Рік Творців. Яка наступна глава для The Sandbox? На що люди можуть чекати?

Ну, я думаю, цього року нас чекає багато нового. Це не буде стосуватися лише творців. І, фактично, напряму до другої частини року ми матимемо кілька дуже значущих моментів, призначених для гравця, користувача. Хоча ми не готові оголосити деталі, я вважаю, що люди вже нетерпляче чекають на них.

Є постійний прогрес у нашому Game Maker та нові можливості, які він може принести, і як він може робити враження все сильніше та сильніше. І надалі, я б сказав, кілька наступних місяців, ми продовжимо оголошувати партнерства, оскільки ми маємо щастя мати багато відомих брендів та IP, які хочуть співпрацювати з нами.

У вас буквально сотні партнерств. На яке з них ви особливо з нетерпінням чекаєте?

Ну, сьогодні ми оголосили про наше партнерство з `The Voice`. Це щось, над чим наші виробничі команди працювали наполегливо. Ми створили враження, де ви фактично проходите через подорож `The Voice` з суддями, вибираючи ваш стиль, визначаючи переможця та інше. Я заохочую вас протестувати це.

Я впевнений, що ви знаєте краще за всіх, що слово `метавсвіт` пройшло якусь атракціон на протязі останніх трьох років. Спочатку було багато хайпу, потім він остиг під час криптовоєй зими, і для когось це слово стало практично жартівливим. Як ви і The Sandbox пройшли усе це, і як ця зміна репутації вплинула на вас?

Я вважаю, що метавсвіт залишається баченням за компанією, фундаментом зачіпки [?] чому ми робимо те, що робимо, насамперед для наших засновників. І це розгортається вниз на всіх в компанії. Таким чином, ми бачимо це як довгострокову мету. Ми бачимо це як групу компаній сьогодні і завтра, які будують разом.

Так, хайп навколо метавсвіту зменшився для громадськості. Проте, в більш широкому аспекті ігор ми дійсно увійшли в світ контенту, створеного користувачами, з одними з найбільших платформ для гри, включаючи, наприклад, Fortnite. Ми робимо це, ми віримо в це. Це те, за що ми стоїмо. І це, напевно, один з найважливіших трендів у сфері інтерактивних медіа сьогодні.

Дайте нам прогноз для того, яким буде метавсвіт через п`ять років.

[Сміється.] Через п`ять років ви перевірите мене щодо прогнозу?

Ні, ні, ні, вам не загрожує ніяка кара за прогноз! Поліція Прогнозів вас не знайде.

Добре, нехай буде так. Я думаю, що він буде багатоплатформовим і буде включати сильний AR та VR елементи також. Взаємодія аватарів. Покупки. І більшість функцій будуть робитися у безшовний спосіб з іншими метавсвітами від партнерських компаній. Я вважаю, що він матиме ще сильніший економічний вплив на творців, де люди будуть навчатися грати на гітарі, або навчати мову. Або, хто знає, навіть виконувати корпоративні завдання.

В ньому буде сильна сторона віртуального туризму, де, якщо ви захочете дізнатися про музей, або фінансовий інститут, або культурну подію, ви можете зайти та інтерактивно спілкуватися. І краса полягає в тому, що він буде дуже децентралізований. Багато цього буде належати користувачам з усього світу, а не The Sandbox. Багато інновацій відбудеться саме з цього.

Люблю це. Що ви найбільше очікуєте на Consensus?

Багато панелей. Я приголомшений якістю спікерів, які там виступають. Фактично, я дивуюся, що я роблю там порівняно з ними.

Я думаю, ви в правильному місці. Побачимося в Остіні!

Bitcoin досягає нових максимумів після оголошення даних по індексу виробничих цін в США
Bitcoin досягає нових максимумів після оголошення даних по індексу виробничих цін в США
Bitcoin досяг нового рекорду $90,000 після публікації даних PPI США. Незважаючи на незначне зниження, дані перевершили очікування, що позитивно вплинуло на ринок. 📈💰🚀📊📉
Переглянути
Decentraland 2.0: Нові можливості у віртуальному світі з більшою інтерактивністю та покращеною графікою 22 жовтня 2024 року
Decentraland 2.0: Нові можливості у віртуальному світі з більшою інтерактивністю та покращеною графікою 22 жовтня 2024 року
Decentraland 2.0 вийде 22 жовтня, обіцяючи покращену графіку та інтерактивність. Оновлення фокусується на децентралізації та нових можливостях. Ціна токена $MANA зросла на 17%. 🚀🌐
Переглянути
Decentraland лідирує за активністю розробників серед NFT-проектів, перевершивши Flow та Metaplex на GitHub
Decentraland лідирує за активністю розробників серед NFT-проектів, перевершивши Flow та Metaplex на GitHub
Decentraland (MANA) домінує в активності розробок серед NFT, з 168.17 подіями на GitHub, за даними Santiment. Проект демонструє підтверджену довіру розробників. 📈🌐✨
Переглянути
Найбільший ринок для творців в Індії: вплив The Sandbox
Найбільший ринок для творців в Індії: вплив The Sandbox
У Індії на платформі The Sandbox популярність зростає. За останній рік користувачів подвоїлося до 350,000. Планується досягти 1 мільйона користувачів протягом двох років. Успіх проекту повязаний з венчурними ініціативами та навчальними програмами в країні.Індія - це новий лідер ринку контенту в меншому масштабі Планети Сінти емодзі. 🚀🇮🇳
Переглянути